Alla inlägg den 16 juni 2012

Av jennifer björk - 16 juni 2012 21:20


 

En bild från igår!

Av jennifer björk - 16 juni 2012 10:39

Igår kväll var jag inte kaxig, fick sitta med spypåsen hela tiden :(

Sverige-England matchen var ju hemskt bra, jag somande. Men hade jú tippat 2-3 så det blev klirr i kassan :D


Annars har jag sovit jättebra i natt, dom gånger man vaknar så ser jag bara min prins, och det är verkligen mer än underbart <3


Dom har kopplat på Kajsa och även Doris( har dubbla maskiner idag för att spara in tid) igår blev allt försenat så hade dropp fram till 23.30 :/


Annars känner jag mig jättepigg i dag, har duschat och även tvättat håret, man får passa på att ta hand om håret, det kommer tyvär att ramla av :(
Men på måndag ska jag ringa till en perukmakare som ska komma och se hur mitt hår ser ut nu så man kan få en någorlunda liknande frisyr :) Men jag tänkte att jag skulle ha lite längre hår ;)


Annars hände inte så mycket idag måste ha Kajsa och Doris ca 8 timmar till men får väl bli några småpromenader och umgås med Måns <3

 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards