Alla inlägg den 18 juni 2012

Av jennifer björk - 18 juni 2012 14:01

Igårkväll var en jobbigt kväll, saknade måns och spydde en hel del :(


Annars har jag sovit någorlunda bra, vaknar nästan en gång i timmen, och sen kom dom in vid 06.00 och tog massa prover sen somnade jag om igen, och vid 08.00 väckte dom mig igen, gick upp och hämtade lite frukost, sen kopplade dom på Kajsa, men bara 2 timmar :)

Fick även en massa munvårdsprodukter, i förebyggande syfte, förmodligen koommer man få massa blåsor och sår i munnen utav all gift och för att alla värden kommer sjunka till botten :(

Men det är ju bara några dagar sen blir man ju bättre igen :)



Nu är min Kusin Unn här, så vi har varit ute och gått i skogen nu  i en timme :) Underbart!
Och så sitter jag och äter ett äpple och ska försöka få i mig en omelett :)
Är friii hela dagen från alla maskiner, ska få tillbaka Kajsa vid 21.00 i 2 timmar bara :/

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards