Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Ledsen...

Av jennifer björk - 25 juni 2012 13:42

Igår kväll kom febern, och infektion i kroppen och svamp i munnen, men direkt när jag sa att ka kände mig hängig så tog dom tempen, visade 38.0 och det är feber, dom fixade  till allt,  tog blodprover från både cvk och i armen för att blododla, för att kunna se vart infektionen sitter, fick även alvedon och antibiotika 4 gånger / dygnet, så natten var svettig, jag sov inte alls bra och varje gång man vakna var jag alldeles dyngsur :(

Idag har jag fått mera antibiotika och så har läkarna och systrarna varit här inne och pratat, och dom har även lagt om och tvättat runt cvk och så har jag tagit en dusch, så känneer mig någorlunda snygg!!


Måns åkte vid 10.30 för att hämta Mackan & Linda, dom är ännu iväg och shoppar tror jag :) Kul för dom!

Jag har vart ledsen nästan hela dagen, allt känns tråkigt idag, och jag hade hoppats på att få komma till visby så snart som möjligt men i morse när jag fråga verkade det mörkt :( Dom sa något om 3 veckor till ...

Jag bara grät!!

Kajsa kom in och satte sig och pratade med mig, hon ska försöka övertala dem :) Blir inte friskare av att ligga och vara olycklig och bara gråta!
JAG SAKNAR GOTLAND !


Sjukgymnasten har vartit införbi, hade inte så mycket att säga, hon tyckte jag såg så pigg ut :) och det är ju de, att jag känner inte av något, känns nästan som vanligt, förutom miljön....


Har Pratat i telefon en timme med Anna <3 Kändes bra! :)


Annars sitter jag bara och väntar på att mitt hjärta, Mackan och Linda ska komma hit :)

 
 
Sara

Sara

25 juni 2012 15:22

Styrkekramar till dig vännen! Hoppas du får komma till Gotland snart så du får vara närmare dina nära å kära! Å så att jag kan komma å hälsa på dig! :) <3

http://thecatprincess.blogg.se

 
Ingen bild

monica hejdenberg

25 juni 2012 15:34

krya på dej så du får komma hem till ön. Du ska veta att mina tankar är ofta hos dig och familjen. Kramar i mängd.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40

    Sitter här i Segeltorp. Gjorde det för ett år sedan med. Var ute på en löprunda i morse, För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan. sitter i soffan och äter glass. För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner...

Av jennifer björk - 24 oktober 2013 22:33

  Mycket som händer, men ändå så lite. Folk frågar, alla frågar. Varför bloggar du inte längre!? Jag svarar: Det är inget som händer. Jag ljuger... Det är ju faktiskt ganska mycket som händer.     I Tisdags var jag på sjukhuset och...

Av jennifer björk - 18 oktober 2013 10:33

Nu  har det gått ett tag sedan sist, eller månader....   Idag är det 1 år sedan jag fick dom tyska cellerna.. Jag minns det som igår... Josefine var uppe i Huddinge vid mig. Jag minns att jag var ledsen, sur, överväntandes.. Jag frågade 1...

Av jennifer björk - 11 juni 2013 23:40

  2012-06-11 kl.11.00 Då mitt liv förändrades! Jag minns det som igår, och jag får ont i magen och känner mig ledsen när jag tänker på det!   Jag fick in my face, beskedet att jag fått Cancer. Jag bestämde mig ganska fort för att kämpa.. ...

Av jennifer björk - 4 juni 2013 22:55

  Nu var det suuuperlänge sendan jag skrev,och guuud vad mycket som har hänt sen sist.... Hade ju fått en gvh, fick behnadling men fel behnadling, och förra veckan fick jag en antibiotika och nu är jag i stort sett 100 % frisk och fri från det me...

Ovido - Quiz & Flashcards