Alla inlägg den 27 juni 2012

Av jennifer björk - 27 juni 2012 18:11

Idag började håret falla, helt galet va löst de sitter, jätteläskigt.....

Men har ju haft 16 Dagar på mig nu att förbereda mig, om man nu någonsin kan förbereda sig för att bli flintis?!?
Men det är bara att gilla läget just nu, och det kommer att växa, om ca 3 månader kommer det förhoppningsvis att få börja växa ut igen så till nästa sommar ska ja ha en jättesnygg frisyr :D
Kommer ju att få en snygg peruk och det finns urläckra sjalar och kepsar, o mössor :)

Fick som sagt 2påsar blod idag, och det märks direkt....  
Gick 1timme med Lena och Unn

Och 1 timme med Malin från Maxi :)

Hela kvällen har jag varit med Malin, vi gick först, sen var vi förbi hennes bror och mamma.
Sen gick vi hit och satte oss och bara snackade en massa skit :) Söt liten tjej med mycket attityd och energi :)



Börjat packa och förbereda mig för min Helikopterflygning , känns underbart att få se ÖN !

Saknar ju Mitt   Och min familj och alla mina vänner galet mycket, inte lätt när man är en översocial m



Av jennifer björk - 27 juni 2012 11:12

Att sova ensam gick över förväntan, sovit som en stock :)

Kl 06.00 var det dag för blodprover,

07.30 fick jag massa mediciner och antibiotika.

08.30 Frukost


När jag precis hade ätit klar kom sköterskan in med nå dropp som var orange, jag tänkte direkt: jag äter ju bra så jag behöver väl inte ha näringsdropp??!
Men jag hade lite fel för det var Trombocyter "blodplättar" Var nere på 6, man ska ligga mellan 165-387,

Vita blodkropparna börjar stiga igen, infektionen som kom i söndags är nästan helt borta även den.


Får blod idag med, 1 påse nu och 1 till senare, HB ligger på 81 idag, så lär ju komma upp på typ 120 efter dessa påsar?! Typ lyx att ligga så högt, även om det bara varar över några dagar :)

Annars är det en sjukt bra dag i dag!!!!!
Kan ju börja med att min älskling klarade uppkörning på Tung MC,

Och att jag ska göra benmärgsprov redan 9.30 i morgon för att sen få en åka till visby,
Dom flyger bara för min skull det tyckte ja va fint :)

Trodde dom skulle vänta tills dom hade en flygning hit och att jag skulle haka på tillbaka bara men najj :)


Så allt känns jättebra idag, är pigg som tusan uppepå allt , och fått i mig massor med mat!

        

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards