Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Faller....

Av jennifer björk - 27 juni 2012 18:11

Idag började håret falla, helt galet va löst de sitter, jätteläskigt.....

Men har ju haft 16 Dagar på mig nu att förbereda mig, om man nu någonsin kan förbereda sig för att bli flintis?!?
Men det är bara att gilla läget just nu, och det kommer att växa, om ca 3 månader kommer det förhoppningsvis att få börja växa ut igen så till nästa sommar ska ja ha en jättesnygg frisyr :D
Kommer ju att få en snygg peruk och det finns urläckra sjalar och kepsar, o mössor :)

Fick som sagt 2påsar blod idag, och det märks direkt....  
Gick 1timme med Lena och Unn

Och 1 timme med Malin från Maxi :)

Hela kvällen har jag varit med Malin, vi gick först, sen var vi förbi hennes bror och mamma.
Sen gick vi hit och satte oss och bara snackade en massa skit :) Söt liten tjej med mycket attityd och energi :)



Börjat packa och förbereda mig för min Helikopterflygning , känns underbart att få se ÖN !

Saknar ju Mitt   Och min familj och alla mina vänner galet mycket, inte lätt när man är en översocial m



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40

    Sitter här i Segeltorp. Gjorde det för ett år sedan med. Var ute på en löprunda i morse, För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan. sitter i soffan och äter glass. För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner...

Av jennifer björk - 24 oktober 2013 22:33

  Mycket som händer, men ändå så lite. Folk frågar, alla frågar. Varför bloggar du inte längre!? Jag svarar: Det är inget som händer. Jag ljuger... Det är ju faktiskt ganska mycket som händer.     I Tisdags var jag på sjukhuset och...

Av jennifer björk - 18 oktober 2013 10:33

Nu  har det gått ett tag sedan sist, eller månader....   Idag är det 1 år sedan jag fick dom tyska cellerna.. Jag minns det som igår... Josefine var uppe i Huddinge vid mig. Jag minns att jag var ledsen, sur, överväntandes.. Jag frågade 1...

Av jennifer björk - 11 juni 2013 23:40

  2012-06-11 kl.11.00 Då mitt liv förändrades! Jag minns det som igår, och jag får ont i magen och känner mig ledsen när jag tänker på det!   Jag fick in my face, beskedet att jag fått Cancer. Jag bestämde mig ganska fort för att kämpa.. ...

Av jennifer björk - 4 juni 2013 22:55

  Nu var det suuuperlänge sendan jag skrev,och guuud vad mycket som har hänt sen sist.... Hade ju fått en gvh, fick behnadling men fel behnadling, och förra veckan fick jag en antibiotika och nu är jag i stort sett 100 % frisk och fri från det me...

Skapa flashcards