Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

VISBY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av jennifer björk - 28 juni 2012 22:08

 

Jag är här nu!
Blandade känslor, känslor jag ALDRIG känt förut, men det är ju sant... För jag har ju inte haft CANCER förut....


Jag är ledsen och glad hela tiden, sur för inget och jätteglad för lite.


Helikopterturen gick bra, jag somna direkt och vaknade när vi nästan var framme, har sagt det förr och säger det igen, jag känner mig som ett litet litet barn..


Mamma och johan var här en stund,

Anna, Elsa, Dennis och Måns har varit här, suttit på balkongen och ätit mat i solen, tagit en promenad med Anna längs hela strandpromenaden, att få gå så nära havet, bara gå på fast mark gör mig så glad:)


Nu sitter jag på mitt rum, går inte att jämföra med Huddinge, jag har platt TV och fina plastblommor, fina gardiner, rent och snyggt! Som ett Hotellrum typ :D


Imorgon kommer jag få svart på benmärgsprovet, ska bli spännande...

Visar det bra så får jag stanna på ön typ nästan 14 dagar, visar det mindre bra måste ja åka tillbaka om 3 dagar och påbörja en ny cellgiftsbehandling.......


 
 
Ingen bild

Hanna

29 juni 2012 10:33

Jag tycker du är otroligt stark och positiv tjej Jennifer! Jag håller verkligen båda mina tummar att dina prover ger bra resultat idag så du kan få vara hemma på ön i 3 veckor och inte behöver åka tillbaka om 3 dagar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40

    Sitter här i Segeltorp. Gjorde det för ett år sedan med. Var ute på en löprunda i morse, För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan. sitter i soffan och äter glass. För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner...

Av jennifer björk - 24 oktober 2013 22:33

  Mycket som händer, men ändå så lite. Folk frågar, alla frågar. Varför bloggar du inte längre!? Jag svarar: Det är inget som händer. Jag ljuger... Det är ju faktiskt ganska mycket som händer.     I Tisdags var jag på sjukhuset och...

Av jennifer björk - 18 oktober 2013 10:33

Nu  har det gått ett tag sedan sist, eller månader....   Idag är det 1 år sedan jag fick dom tyska cellerna.. Jag minns det som igår... Josefine var uppe i Huddinge vid mig. Jag minns att jag var ledsen, sur, överväntandes.. Jag frågade 1...

Av jennifer björk - 11 juni 2013 23:40

  2012-06-11 kl.11.00 Då mitt liv förändrades! Jag minns det som igår, och jag får ont i magen och känner mig ledsen när jag tänker på det!   Jag fick in my face, beskedet att jag fått Cancer. Jag bestämde mig ganska fort för att kämpa.. ...

Av jennifer björk - 4 juni 2013 22:55

  Nu var det suuuperlänge sendan jag skrev,och guuud vad mycket som har hänt sen sist.... Hade ju fått en gvh, fick behnadling men fel behnadling, och förra veckan fick jag en antibiotika och nu är jag i stort sett 100 % frisk och fri från det me...

Skapa flashcards