Alla inlägg den 20 juli 2012

Av jennifer björk - 20 juli 2012 22:06

Ikväll har varit en dålig kväll, då jag bara gråta hela tiden:(

och man har verkligen ingen lust med det här! jag vill leva som alla andra i min ålder!! Jobba när man vill och hur mycket man vill, träna, springa, Rida, äta allt man älskar, bada i havet, sola, träffa alla man vill, festa och bara leva och ha roligt!!!

NEJ utan då ska man ligga i en säng som är så oskön, få en masssa mediciner, dropp, tabletter, ha ont i magen, va dålig i magen, må illa, spy. Inte kunna äta, Folk som bråkar med en. Sakna Sin Pojkvän Så Man bara gråter hela tiden.


Livet är så orättvist! Varför just jag?!? varför just nu?


Kunde ju fått cancer när man är gammal och ändå ska dö!!

Nu vill jag ju inte dö!! Och de behöver jag inte göra, bara jag kämpar, varför ska man behöva kämpa 1 år för att överleva?! Spelar väl ingen roll hur mycket man tänker och gråter, lär inte få några svar..


Eller hände de mig utav en anledning!?! Men vilken anledning...


 

Av jennifer björk - 20 juli 2012 17:09

Har haft cellgifter hela  natten och morgonen, så inte sovit så mycket och när jag vakna till på morgonen mådde jag jätteilla, spytt flera gånger under hela dagen :( Och inte kunat äta något...

Och sovit i stort sett hela eftermiddagen nu med...

Finns inte så mycket annat att göra, vill bara att tiden ska gå fort, för jag vill inte vara här..

Känner mig så Ensam :(


Tanten som jag delar rum med har fått permis över helgen :( så är verkligen jätte ensam..
Tänkte jag skulle se en film på datan,  men får inte igång ljudet :( och har inga hörlurar med mig heller.


En dam som jobbar med stamcellstransplationer har varit här och pratat, 

Dom har hittat 2 st donatorer, och ska kontakta dom.

Blir transplation redan i September, som det ser ut nu blir det bara denna behandling sen transplationen, men transplationen börjar med en cellgiftsbehandling i 8-10 dagar :/ Hårt... för att själva produktionen i benmärgen ska upphöra, då tillsätter man de nya cellerna.


Annars är det bara att kämpa! Vill att de ska bli tisdag så man får komma till Ön igen :)  

Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards