Direktlänk till inlägg 21 juli 2012

Permis :)

Av jennifer björk - 21 juli 2012 21:07

Gårkvällen och natten var lång, var mycke ledsen och kände mig rädd och ensam :(
Men somnade till slut, men den där jävla maskinen tjuta ju hela tiden typ...
När det väl var morgon så gick jag upp och duschade, och kände mig ganska pigg, men sen började jag spy...


Vid 10 tiden gick jag ner till huvudentren och mötte sophie och hennes pappa och åkte hem till dem :)
Så sett massa film med sophie och emma och snackat skit med lotta :)
Vi har även varit ute och gått en sväng, jag orlar inte så mycket dessa dagar då man inte äter något :/

Men har fått i mig en tallrik med kräm  och mjölk idag iaf.. och massa vatten och juice..


Ikväll känns allt lite bättre, pratat med min prins, han gör mig så glad! All kärlek till Måns   
Några värmande och kärleksfulla ord sen gjorde han min kväll!


Annars sitter jag bara i sängen och titta på tv och funderar..... 
Är så avis på alla som hemma och bara gör en massa skojj, jag vill med de....

2 Dagar kvar!!!!!!!

  Den här ormen sprang vi på när vi var  ute och gick :/ 

 
 
Ingen bild

erik

22 juli 2012 11:49

du är bäst..... å snart har vi fest. kram från erik å sara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40

    Sitter här i Segeltorp. Gjorde det för ett år sedan med. Var ute på en löprunda i morse, För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan. sitter i soffan och äter glass. För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner...

Av jennifer björk - 24 oktober 2013 22:33

  Mycket som händer, men ändå så lite. Folk frågar, alla frågar. Varför bloggar du inte längre!? Jag svarar: Det är inget som händer. Jag ljuger... Det är ju faktiskt ganska mycket som händer.     I Tisdags var jag på sjukhuset och...

Av jennifer björk - 18 oktober 2013 10:33

Nu  har det gått ett tag sedan sist, eller månader....   Idag är det 1 år sedan jag fick dom tyska cellerna.. Jag minns det som igår... Josefine var uppe i Huddinge vid mig. Jag minns att jag var ledsen, sur, överväntandes.. Jag frågade 1...

Av jennifer björk - 11 juni 2013 23:40

  2012-06-11 kl.11.00 Då mitt liv förändrades! Jag minns det som igår, och jag får ont i magen och känner mig ledsen när jag tänker på det!   Jag fick in my face, beskedet att jag fått Cancer. Jag bestämde mig ganska fort för att kämpa.. ...

Av jennifer björk - 4 juni 2013 22:55

  Nu var det suuuperlänge sendan jag skrev,och guuud vad mycket som har hänt sen sist.... Hade ju fått en gvh, fick behnadling men fel behnadling, och förra veckan fick jag en antibiotika och nu är jag i stort sett 100 % frisk och fri från det me...

Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards