Alla inlägg den 22 juli 2012

Av jennifer björk - 22 juli 2012 20:08

Idag sov jag fram till 13, hoppade i duschen sen kom Joar och Joanna, vi gick en liten promenad ute sen när ja kom in vid 14 somna jag igen...


Måns ringde och väckte mig vid 18, åt lite kräm och mjölk sen koppla dom på Cellgiftet igen, ska ha det 30 min till, så inatt får jag sova "ensam" sen koppla dom på i morn bitt igen men bara 2h :)

Annars har jag mått bra idag, inte spytt :) Knaprar Primperan hela tiden så hinner inte ens börja må illa :)


Vet att det är många som funderar över varför Måns inte är med mig här nu, redan efter första behandlingen sa jag att jag skulle åka upp ensammen hit på andra behandlingen, och i måndags när de blev bestämt att jag skulle åka i Torsdags till Tisdag så sa jag än en gång att jag åker själv, för det är så tråkigt för folk att vara med här :(
Och jag sa till Måns att verkligen ha roligt dessa dagar, för snart kommer jag hem igen, då kan vi inte göra så mycket, eller typ inget..

Och jag vet att det är många som stör sig på att han har roligt, och lägger sig i..

Gör inte det!!!


Allt blir bara värre för mig då!! Jag orkar inte me hur mycket som ..

Min kropp kämpar för full med alla gifter.


Nu ska jag nog sova snart igen , så de kan bli Måndag och sen Tisdag. Nu vill jag HEM <3 


Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards