Alla inlägg den 31 juli 2012

Av jennifer björk - 31 juli 2012 11:06

Har nu varit jättedålig på att uppdatera, lite för att det inte händer så jättemycket med mina värden,och jag har verkligen gjort något varje dag från morgon till kväll :)
Helt underbart, är nog piggare efter denna andra behandling ..


Kom hem förra Tisdagen, och har fått bott hemma hela tiden, bara varit på sjukhuset 2 gånger och tagir prover :D


Igår hade värdena sjunkit, så som dom ska göra, brukar ta en vecka innan dom börjar sjunka.. Men jag är verkligen pigg även fast blodvärdet är nere på 80, vita blodkropparna är nu nere på 0.3 så de är lågt :/ och trombocyterna var nere på 26, men de märker ja inte heller denna gång, blöder knappt när ja borsta tänderna :)


Idag sitter jag mest och vilar, tänkte se lite OS det är ju banhoppningen!
Igår var jag och Måns ute och åkte en massa, blev Åminne , husvagnsfix,fole,lärbro och sen grilla och kubb i stenkyrka.


De andra dagarna har jag träffat massa vänner, varit på stranden, grillat, sett smaklösa, varit ute och ätit.

Har nog gjort det mesta man brukar göra på sommaren :)


Glömmer ju hela tiden att jag är sjuk.. :/
Eller lever jag varje dag som om det vore den sista?! 
Fångar kanske dagen på bästa sätt?!




 

Måste bara visa denna bild, tagen igår..
Bad Måns hjälpa mig  med tvätten, och det gjorde han gladeligen.

Jag stod och tittade på mangeln och sa att jag skulle vilja lära mig mangla :)


Va gör han då?!? Visar mig, tror ni jag blev chockade eller?!
Mamma har lärt  mig, så de här kan jag sa Måns.. :)


Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards