Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av jennifer björk - 7 augusti 2012 22:22

Jo, de är vad som ska till för att jag inte ska må dåligt har jag kommit på, har jättemycket energi, så kan inte bara sitta still och göra inget :(
Så fort jag sitter still eller är ensam blir jag ledsen, gråter verkligen  jättemycket just nu...

Men de hör till, ja gråter nog inte för de ja gått igenom, utan för de som komma skall, jag är rädd, jag är orolig, jag är nervös, jag vill inte, ja vill verkligen inte göra de, ja vill inte vara ifrån gotland så länge, vill inte vara ifrån familjen, vill inte vara ifrån vännerna och vill verkligen inte till Huddinge och Absolut inte till Sjukhuset där.


Jag önskade att jag somnade nu snart och kunde vakna upp nästa vår och få leva som alla andra FRISKA..


Idag har jag varit med pappa, carina och ebba hela dagen, vi var nere i slite och åt lunch, vi har provkört bil, jag har räfsat kottor här på gården och vi har ätit en gång till, vi har varit i lärbro, kollat ut tyger för vi ska sy gardiner till husvagnen och även klä om dynorna :) och så har ja sett hästar, nära, så nära, var inne i stallet med :)


Och imorgon är det dax för provtagning igen, och ska även prata med läkaren...


Nu ska ja försöka sova :)

  Kärlek   





Ovido - Quiz & Flashcards