Direktlänk till inlägg 11 september 2012

Lillasyster skriver igen

Av jennifer björk - 11 september 2012 19:04

Idag skriver jag igen, eftersom Jenna bad mig om det. 

Hennes infektionsvärde ser lite bättre ut idag, vilket är mycket positivt, och läkarna räknar med att alla värden ska krypa uppåt i slutet av veckan. Men andningen blev lite sämre under natten och hennes kropp blir trött av att inte andas klokt, så nu behöver Jennas lungor och hela hennes kropp vila. Nu ligger Jenna i respirator och sover gott och andas fint. 


Hennes mobil är avstängd och besökare kommer begränsas till bara familjen de närmaste dagarna. När Jenna är vaken (och förhoppningsvis påfylld med bra energi) bestämmer hon själv vem som ska hälsa på men nu ska hon först få slappna av och sova ut, våran fantastiska prinsessa! 

Det finns någon i Jennas rum dygnet runt och det gör även att vi alla andra kan slappna av. Nu får hon precis vad hon behöver!


Vi kommer vara lite offline nu, hela familjen, tills Jenna vilat klart. Men nu vet alla hur det ligger till och även om det är tyst ett tag framöver så betyder det inget dåligt! 


Puss och kram till Jenna, vi älskar dig! 

 
 
Ingen bild

S.N

11 september 2012 19:42

Åh, finaste Jenna! Det gör ont i mig att läsa detta! All min styrka till dig! Saknar dig min fina vän! <3

 
Ingen bild

erik

11 september 2012 21:29

fina syster som orkar skriva. tack. ge jampan en energi kram. kram

 
Johanna

Johanna

11 september 2012 22:25

Oj oj... så jobbigt allt har blivit... Krya på Jennifer så hoppas vi hon snart hämtat sig igen till nya krafter!!

http://grynisen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mig därute

11 september 2012 23:20

Med dig i tankarna Jennifer,underbara kämpe!Styrka och kramar!!Ge inte upp!Du behövs i vår värld.
Även styrkekramar till er alla som finns runt omkring er älskade!

 
Ingen bild

Jessika

13 september 2012 10:11

Styrke kramar till er.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40

    Sitter här i Segeltorp. Gjorde det för ett år sedan med. Var ute på en löprunda i morse, För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan. sitter i soffan och äter glass. För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner...

Av jennifer björk - 24 oktober 2013 22:33

  Mycket som händer, men ändå så lite. Folk frågar, alla frågar. Varför bloggar du inte längre!? Jag svarar: Det är inget som händer. Jag ljuger... Det är ju faktiskt ganska mycket som händer.     I Tisdags var jag på sjukhuset och...

Av jennifer björk - 18 oktober 2013 10:33

Nu  har det gått ett tag sedan sist, eller månader....   Idag är det 1 år sedan jag fick dom tyska cellerna.. Jag minns det som igår... Josefine var uppe i Huddinge vid mig. Jag minns att jag var ledsen, sur, överväntandes.. Jag frågade 1...

Av jennifer björk - 11 juni 2013 23:40

  2012-06-11 kl.11.00 Då mitt liv förändrades! Jag minns det som igår, och jag får ont i magen och känner mig ledsen när jag tänker på det!   Jag fick in my face, beskedet att jag fått Cancer. Jag bestämde mig ganska fort för att kämpa.. ...

Av jennifer björk - 4 juni 2013 22:55

  Nu var det suuuperlänge sendan jag skrev,och guuud vad mycket som har hänt sen sist.... Hade ju fått en gvh, fick behnadling men fel behnadling, och förra veckan fick jag en antibiotika och nu är jag i stort sett 100 % frisk och fri från det me...

Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards