Alla inlägg den 21 september 2012

Av jennifer björk - 21 september 2012 20:03

Tänkte försöka skriva några rader själv.


Känns som man varit levande begravd,

tittar ner på min arm och läser av vad som står på de vita armbandet jag har där.

2012-09-04

och i dag är det den 21!?

Vad hände, vad har hänt...

Minns att jag varit rädd, haft panik, hög puls, hosta, och spytt och inte velat vara ensam.

Höga febern o all morfin har även gjort att jag sett och hört massa konstigt som gjort mig rädd, skräckslagen.

Första veckan på sjukhuset minns ja inte mycke. Andra veckan sov jag.


Blev väckt för 1 vecka sen.

Det var tufft, man kunde inte gå,stå,prata eller något första dagen.

Bara hosta, all slem skulle hostas upp :(

Helgen gick, låg mest i sängen, satte upp i soffan lite och fick hjälp att gå in till toan.

Måndagen började jag äta själv, blev så trött på alla näringsdropp!
Tisdagen togs syrgasen bort, och även all medicinering.

Onsdagen fick jag åka hem på permis och sova.

Torsdagen tillbaka på sjukhuset, provtagning. Sen åka hem på permis 1 natt till.

Idag var jag inne och tog prover igen, alla mina värden är bra, och de går åt rätt håll så fick permis över hela helgen nu.


Allt börjar dock komma ikapp nu, att man är sjuk oc h att man nu även varit riktigt sjuk i de sjuka :(

Gråter hela tiden, är tom.

Kan knappt le.

Känner mig olycklig.

Tappat ännu mer muskler o ännu mera vikt.

orkar gå några meter sen pausa.


Hur mycket ska man behöva genomlida, de är fan inte rättvist.

Jävla piss sjukdom.

Som den förstör.

kroppsligt.

psykiskt.

känslor.

FAN.


Men gjorde en bra sak i dag iaf. Sa till den sjuksköterskan o undersköterskan som haft mest hand om mig, vilket enormt bra jobb dom gjort :)


Ge mig sommar 2013 NU!

Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards