Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av jennifer björk - 14 oktober 2012 22:00

Det har redan gått 5 dagar.


Igår åkte Carina hem, och mamma kom hit, vi var även förbi lotta och alla på en fika :)


Imorse kom dom in vid 8 och väkte oss, fick mina mediciner 45+ 10, men dom första 45 kom upp så fick 45 nya så 100 tabletter svalde jag till frukost.. gah... sen åt ja lite yoggi o flingor :)
Duschade och sminkade mig, sen tog mamma och ja en promenad innan de var dax för dropp 11-14

  Hösten är ju vacker

   Väl påklädd :)

    Mc donalshuset, mycket vackert!


13-14 koppla dom även på kortison.

kl 14 koppla som på ytterligare ett propp som ska gå i 8 timmar, fick någon medicin innan, som man kunde bli trött av, mycke riktigt jag somna och sov 3 timmar :)


annars mår jag förvånadsvärt bra ännu, äter som vanligt :)


Ikväll var malin med familj förbi :) Tänker på er och Simon!



  Fick ett mms av min syster, en bild på fina Mario, lycka :)



Skapa flashcards