Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av jennifer björk - 17 oktober 2012 20:08

Allt känns så konstigt just nu, igår kom Josefine och mamma åkte hem.

Men jag sov i stort sett hela dagen, finns inget annat man kan göra när man har en droppställning med en massa maskiner på 24h om dygnet, dom kopplade på mig det i måndags kl 12.00

Ingen dans på rosor, jag är lättirriterad, sur, ledsen, arg, förbannad!

Tur josefine är här :)


Men efter mycket om och men och missförstånd så kopplade dom loss mig mellan 12-13 i dag så vi kunde ta en promenad utomhus :)
Sen somna ja igen..

Får så mycke mediciner så man blir ju helkonstig.


Imorgon är det dax...

Att födas på nytt..

Tyska stamcellerr..

Spännande, eller inte!
Jag gör väl bara som dom säger, försöker att inte tala emot, men de är inte lätt..


Nu ska jag försöka ladda,, eller sova eller bara få natten att gå....


Berättar mer i morgon om hur allt går till, och hur det går.



Ovido - Quiz & Flashcards