Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av jennifer björk - 26 oktober 2012 21:28

Imorse åkte pappa hem:(
tråkigt!!

Jag var ganska pigg, fick i mig lite i magen och alla mediciner.
somnade en stund.

hoppa in i duschen och gjorde mig i ordning,
pluggade lite :)
och cyklade en bit.

Fick nå 3 timmars dropp, hade låga värden av kalcium och natrium eftersom man spyr så mycket:/

Min faster och kusin tittade förbi.

sov en stund till,
14 kom musikterapeften,, vi pratade en massor sen målade jag mina lerfigurer.

Hela eftermiddagen har jag annars mest bara legat o sovit, har ännu en jobbig feber som inte vill ge med sig!

och munnen är ännu värre i dag, kan nästan inte svälja tabletter så kämpa hela dagarna me mina kalorier, men i vanlig ordning så kommer allt upp på kvällen:(

Ovido - Quiz & Flashcards