Alla inlägg den 12 november 2012

Av jennifer björk - 12 november 2012 05:48


Igår sprang hela dagen iväg, så jag glömde helt bort att uppdatera.

Men det var en mycket bra dag, vaknade och kände mig pigg:)
Hoppa i duschen och satte på mig vanliga kläder, gått i mjukiskläder ett par dagar nu :P


Gick ner och åt dunderfrukost, sen började vi baka och fixa:)

Blev muffins och scones, och det blev då en brunch här med familjen.


Sophie och jag var även ute på en promenad,vilket var välbehövligt och jätteskönt!

Sedan börjde vi med middagen:)


Hade inte så ont igår, åt tabletter, men trängningarna är ännu hemska!

Och sova verkar överskattat, men slumra en stund igårkväll, men hela denna natt har jag knapps sovit något, när kl var 04.00 gav jag upp, så klädde på mig och gick ner, så har ätit mysfrukos och sitter bara här och njuter :)

  Frukost innan 05.00 är inte varje dag, men det var gott :)


Tycker de kan ta o bli ljust ute så man kan ta en promenad eller något, ska till sjukhuset i dag, men de är inte fören 11.30



Fick en jättesöt bild utav Josefine igår    Ebba på ullared :)   


Gillar verkligen att få små söta mms   fick på måns med   

Ovido - Quiz & Flashcards