Alla inlägg den 13 november 2012

Av jennifer björk - 13 november 2012 23:07

  

Man märker för varje dag att man blir starkare och piggare, allt känns som de är på väg åt rätt håll, förutom smärtorna som  snart går mig på nerverna, och att jag måste på toa var 15 min, och det kan aldrig vara hälsosamt........


I morse låg ja kvar i sängen o halvsov fram till halv 10, de va skönt.

Frukost och sen gick Jag, Lotta och Sophie in till kungen kurva..

Shoppade lite kläder:)

Eller hade världens flyt, hamna på MQ, hitta en skitsnygg tunika, 4 sjalar och ett skärp för 150:- FYND!!
Och så åt vi  lunch, thaimat :D GOTT

Blev många timmar, och jättetrevligt, promenad hem med!


 


Då somnade jag på en gång, och fick sova hela 30 min, sen var de toa dax igen....


Vid 17.30 kom Sebbe, så Jag och Sophie åkte med hem till honom och lagade mat och spelade spel:)


Så nu är det verkligen sängen som gäller, dööö trött, så hoppas på att få sova lite, trappat ner ganska mycke på kortisonet, inte för att de gör skillnad, och mina morfintabletter hjälper inte klokt heller, jätteskumt....

Får väl be om ännu starkare, eller bara be till gud att man typ kan få bli bra snart?!?! Tycker att jag är VÄRD att få må bra....... iaf några dagar hade vart skönt......

  



Skapa flashcards