Alla inlägg den 18 november 2012

Av jennifer björk - 18 november 2012 15:22


Natten var hemsk, vakna hela tiden... Som vanligt, vid 4 tiden var jag vrååålhungrig så gick ner och åt ...

vid 6 tiden kom nå jävulska smärtor i båda knäna samtidigt, kom nästan inte upp ur sängen, när ja stod upp så vek sig benen bara, inte roligt när man behöver springa på toa hela tiden, försökte slumra lite och tog morfin och alvedon, men de hjälpte inte :(


Vid 10 tiden fick jag nog, tog  mig ner för trapan, var så hungrig och hade så ont, men allt bara brast när ja kom ner bara grät och grät, så lotta fick trösta mig, och emma värmde riskudde så satte i soffan  en stund och vilade, men skakade så mycket så satte mig vid bordet och åt, kunde nästan inte hålla i kniv o gaffel (åt toast) hoppade ur händerna, men det sjuka var att efter jag åt massor av frukost minskade smärtan och skakningarna, och smärtorna i knäna är helt borta nu.

Allt är så skumt i kroppen....

Men benen är svaga, jättesvaga idag, kan bara stå upp max 2 min, sen skaka hela jag.....


Försöker mest bara att äta och dricka och vila idag, sitter mest i soffan o myser:)


Ikväll blir det middag, massa gott :)

Så tråkigt med dessa dagar när kroppen strejkar helt och man vill hjälpa till, och man vill ut och gå, men det är väl bara att lyssna och gilla läget......

Tar lugnande så man inte blir allt för uppstressad av sig själv....


Hu idag var jag inte positiv.


Men jag tror att morgondagen blir bättre :)

Då är de dax för provtagning och träffa läkare med...


Skapa flashcards