Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Blod i lungan.

Av jennifer björk - 21 november 2012 17:04


Har varit iväg på röntgen och bilderna har dom sett...

och det var inget roligt besked....


Har blod i lungan och lunginflamation...

och dom jobbar för fullt med att hitta felen och lösa det,

Får vätskedropp och någonting som gör att blodet blir tjockre så det typ blir en skorpa runt blödningen.

men under kvällen kommer jag att flyttas till IVA ......

Men dom tänker väldigt klokt och väldigt långsiktigt och för får  varken äta eller dricka...

dom har pratat och förklarat vad som KAN hända, men inte att de kommer hända, och respirator är tyvär nära, men de beöver inte bli så, kan ännu andas själv ganska bra med syrgas, men måste sitta upp, jag försöker att tänka att de inte ska bli som sist, men andningsmusklerna orkar som sagt inte hur mycket som helst :(


just nu är allt under kontroll, säger dom .


Emma är här nu, och kommer att stanna vid mig under natten.

och måns kommer upp i morgon förmiddag.


Så ser det ut nu, men vindarna vänder på nolltid......


 
 
Virran

Virran

21 november 2012 21:23

Hej Jennifer! Jag har följt din blogg sen dag 1 och vet du DU är en fantastisk stark tjej!! Helt otroligt vilket glöd du har till livet:) I all "härja" du går igenom så finns det alltid en ljus glimt i varje inlägg och jag känner att Du fixar det här!! DU om någon kommer vinna denna kamp!! Förstår du det?!!
Jag känner inte dig men på något vis känns det som jag gör det ;) Du är grym bruden!! Vill ge dig en varm kram och ett glödande <3

http://www.gotlandstjej.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Dilem

21 november 2012 21:49

Ha tålamod och fortsätt vara stark!

 
Anna

Anna

22 november 2012 20:15

Hej!
Har nyligen börjat läsa din blogg. Har inte läst tillbaka så mycket men ska ta tag i det så jag vet vad som hänt dig. Måste säga att du är väldigt stark. Hur mycket kan en människa orka egentligen. Skickar många styrkekramar till dig och hoppas det hjälper lite. Och håller tummarna att du snart är helt frisk från allt.

http://www.sneckan81.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Malle

22 november 2012 20:30

Du är stark Jennifer och du kommer att fixa det här!! Tänker på dig och läser bloggen varje dag, försöker skicka positiv energi till dig genom syberrymden!! Många kramar från alla oss här i Görvik!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennifer björk - 5 november 2013 20:40

    Sitter här i Segeltorp. Gjorde det för ett år sedan med. Var ute på en löprunda i morse, För ett år sedan var det en kamp att gå upp för trappan. sitter i soffan och äter glass. För ett år sedan satte jag här med 40 olika mediciner...

Av jennifer björk - 24 oktober 2013 22:33

  Mycket som händer, men ändå så lite. Folk frågar, alla frågar. Varför bloggar du inte längre!? Jag svarar: Det är inget som händer. Jag ljuger... Det är ju faktiskt ganska mycket som händer.     I Tisdags var jag på sjukhuset och...

Av jennifer björk - 18 oktober 2013 10:33

Nu  har det gått ett tag sedan sist, eller månader....   Idag är det 1 år sedan jag fick dom tyska cellerna.. Jag minns det som igår... Josefine var uppe i Huddinge vid mig. Jag minns att jag var ledsen, sur, överväntandes.. Jag frågade 1...

Av jennifer björk - 11 juni 2013 23:40

  2012-06-11 kl.11.00 Då mitt liv förändrades! Jag minns det som igår, och jag får ont i magen och känner mig ledsen när jag tänker på det!   Jag fick in my face, beskedet att jag fått Cancer. Jag bestämde mig ganska fort för att kämpa.. ...

Av jennifer björk - 4 juni 2013 22:55

  Nu var det suuuperlänge sendan jag skrev,och guuud vad mycket som har hänt sen sist.... Hade ju fått en gvh, fick behnadling men fel behnadling, och förra veckan fick jag en antibiotika och nu är jag i stort sett 100 % frisk och fri från det me...

Ovido - Quiz & Flashcards