Alla inlägg den 3 december 2012

Av jennifer björk - 3 december 2012 21:27


Första natten utan syrgas gick ju bra, men har ju min lilla förkylning så den gjorde de lite svårt att andas mellan varven så sovit jättedåligt, och tänkte många gånger gå upp o vrida igång syrgasen, men orkade inte :(


Vaknade vid 8, dom tog kontroller och sen fick jag in frukost.


Mamma och Johan gick vid 8.45 :(
Så vart ensam hela dagen och ska vara de inatt med :(

Känns inte alls bra, eller de känns mycke bättre när någon är här.


Idag har de inte hänt något, de va någon läkare inne i morse,

men dom pratade så ja blev vilsen..

ena stunden var de om permision, sen va de segeltorp, sen gotland så ja blev inte riktigt klok.

när hur var.. typ så kände jag.

är ju inte i behov av syrgas, så då vill man ju bara här ifrån, men får ännu medicin intravenöst, för cmv viruset, men i morn får dom svar på provet så vi får väl se om man kan få komma härifrån snart.


Det är trögt att vara här när man börjar bli "pigg" och så vill ja ut o gå o bara få vara , men vågar inte gå ut ensam, litar inte på mig själv ännu, att jag orka...

Och så äter man sjukt dåligt när man är ensam har jag märkt....

men det är väl inte så konstigt kanske...

Man blir ju deprimerad..

Suttit o gråtit typ hela dagen :/


Kuratorn har vart inne och pratat, de va skönt att prata av sig lite :)

Någon dam från IVA var här och lämnade min Andra Iva dagbok....


Annars har de inte hänt något mer spännande..

Alla värden ser ännu bra ut, och dom stiger till och med :)



Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards