Alla inlägg den 9 december 2012

Av jennifer björk - 9 december 2012 13:58


Har nu varit på Gotland i snart 2 dagar...

Sover som en stock på nätterna, både jag och Måns har sovit som riktiga Prinsessor ;)

Men det är kanske inte så konstigt, bara vetskapen om att det inte finns någon som kommer att väcka en och ta en massa provet och kontroller, utan att kunna ta hand om sig själv!


Igår tog vi de mest bara lungt, sovmorgon och massa frukost.

Så skönt att göra sin egen frukost :)
Smårfixade lite på dagen, och kvällen blev det matlagning och lite mys!!


Idag vaknade jag klockan 8 och var jättepigg, startade medicinen (tar 2timmar) sen gick jag och la mig igen, men efter en stund blev jag så hungrig så gick upp och började med frukosten.

  Muuuummmssss :)

Efter frukosten tog vi en promenad, ner till öster,och en sväng på adelsgatan..

 


Nu stter vi hemma och fikar, eller äter gröt och äter lussebullar och varm choklad.

 


Ikväl blir det taco och lugnt, ligga på soffan och bara vila :)


Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards