Alla inlägg den 23 december 2012

Av jennifer björk - 23 december 2012 20:40



Dagarna bara springer iväg, förmiddagarna är sega eftersom man kopplar på medicinen och de tar ju 2 timmar sen knapra man i sig alla tableter , och haft väldigt ont i magen och mått illa de senaste mornarna :/

Men det blir bättre efter frukosten :)


Det har inte blivit några sjukhusbesök sen förra veckan då ja var uppe i Huddinge, så de är skönt :)

Man nästan glömmer bort att man är sjuk, och det är faktiskt skönt att glömma de ibland, och bara få vara människa och leva typ normalt.. :)


Senaste dagarna har varit lugna och mysiga...

Fixat med julklappar och umgåts med nära och kära :)

Igårkväll var vi på kalas och åt massa gott, idag har jag och Måns varit ute i Slite och ätit mat och umgåts med familjen Werkander <3



Ikväll sitter vi hemma hos oss och spelar bingolott och äter skinkmacka och gröt :)

 


Imorgon är det julafton, och jag har redan fått min julklapp !!

ATT FÅ VARA PÅ ÖN MED DOM JAG ÄLSKAR   



Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards