Alla inlägg den 1 januari 2013

Av jennifer björk - 1 januari 2013 20:44


Det känns skönt att lämna det dära jävla skitåret bakom sig, jag lovar att 2013 bara kan bli bättre..


Jag avslöt året ganska lugnt, jag och Måns hade slappardag, med en liten promenad till almedalen och matade fåglarna, matlagning och filmtittande, sen vid 16 kom Julia, så vi gjorde oss i ordning, för att sen åka ner till innerstan på fest, god mat, trevligt sällskap och några roliga lekar :)
Men jag blev jättetrött och fick ont i huvudet ganska tidigt på kvällen, så vi 23 tiden valde vi att åka hem, la mig i sängen och halvsov sen såg vi raketerna från balkongen :)


  Almedalen och helt galna djur, dom slogs för en torr brödbit :P

    

  Jag och Julia


Idag sov vi länge, åt frukost sen tog vi en promenad en ganska långprmenad på 1,5timme, jätteskönt :)
Sen åkte vi ut till Fole och åt mat och spelade TP.


Imorgon är det dax för provtagning igen, jag tror dom kommer hit och tar prover, men jag har ännu inte fått några provsvar från i fredags, men då kan dom ju bara vara bra :)


Ovido - Quiz & Flashcards