Alla inlägg den 17 januari 2013

Av jennifer björk - 17 januari 2013 13:24


Det mesta  går åt rätt håll just nu, men inte allt!!!


Imåndags var jag och mamma uppe i huddinge, gjorde benmärgsprov, tog vanliga prover och pratade med läkare.

Allt gick bra, och vi planerade nästa besök som blir den 28 och då är det dax för att börja vaccineras!


Hade några dötimmare, eller hela eftermiddagen så att säga, så vi åkte in till huddinge centrum och shoppade lite och åt mat.


De senaste dagarna  har jag mest gjort ingenting, umgåts me lite vänner och tagit promenader, tar det helt enkelt jävligt lungt, vilket är väldigt skönt, för man märker snabbt hur kroppen läker då :)
Så snaaart är man tillbaka, starkare än någonsin!!!


Tog en långpromenad längs havet med nelly igår,

idag blev det en promenad i skogen och pulsa i snön :)



Min läkare ringde precis, han börja samtalet med att han har en bra och en dålig nyhet...

Jag blev skiiit rädd, tänkte direkt att nu har dom fått syn på någon leukemicell eller något...

Det bra var att jag är 99,7% Tysk i benmärgen vilket är jättebra så här kort efer transplation :)  
Det dåliga var att cmv viruset är på väg upp igen :(
Så skulle behöva börja med foscavir bollarna igen, men dom blandas inte på gotland, och hur dom än gör så hinner jag inte få dom innan helgen :/

Eller så kommer jag få celler av min syster, för att få bort viruset, dom har ju tagit alla tester på henne ifall ifall.

Men han skulle höra av sig så fort han hade en bra och snabb lösning.

Så det är väl bara att vänta .....


Ovido - Quiz & Flashcards