Alla inlägg den 22 januari 2013

Av jennifer björk - 22 januari 2013 20:43


Vaknade i morse, 1 minut innan klockan skulle ringa.. Hoppa upp och gjorde mig klar, åkte med pappa in till stan, halvsov i bilen :)
Checkade in på flygplatsen och klev ombord, sov gott även på flyget:D

Hämtade väskan och gick mot taxin, åkte med en jättetrevlig taxichaffis, han pratade heeela tiden.

Han undrade vad man gjorde på gotland så här års?! Om det finns någon krog som är öppen osv.. :)

Sen frågade han om jag jobbar på sjukhuset, återigen fick man då berätta att jag faktiskt inte är helt frisk, men på gó väg:)

Han hade tusen frågor om min situation.


Framme på sjukhuset gick jag direkt och köpte en fralla och en kopp te, satte mig och njöt:)

Josefine ringde och var klar med blodtappningen så hon mötte upp mig..


Efter att vi suttit och kollat på alla människor som springer i korridorerna så gick vi upp till Cast, lämnade väskorna och dom tog lite prover och så.

Sen gick vi iväg och åt lunch.

Satte oss sen en stund inne på biblioteket och läste, hyrde 2 filmar.

Såg film/halvsov hela eftermiddagen:)



Nu har jag precis fått cellerna:)
Hoppas att dom hjälper till att bli av med viruset, måste fortsätta få behandling intravenöst, så måste in på sjukhuset både torsdag och fredag, och på fredag kan jag hämta ut foscavirbollarna så kan ja sköta medicineringen hemifrån, 2 timmar morgon 2 timmar på kvällen :/ i några veckor...

Men men bara man blir bra så.


Det är nå skumt när man är här på sjukhuset, man bli såå hemskt trött, känner mig nästan sjuk, så tänkte blunda nu så man vaknar och får åka hem :)


Taxin kommer 08.00 i morgon

Flyget går 9.30

kl 11 ska jag vara på salong louise och titta ut en ny peruk :D Börjar bli trött på min, vill ha en anna färg och form :)

Skapa flashcards