Alla inlägg den 27 januari 2013

Av jennifer björk - 27 januari 2013 11:19

Börjar känna igen mig själv, börjar bli starkare och piggare.

Igår var jag så mycke mig själv att jag var ute och red, vi började med att skritta 1 km, sen travade vi 1 km, och sen red vi på banan även i galopp :) Helt underbaaart!!!

Så idag har man en såån sjuk träningsvärk att jag varken kan sitta eller stå/gå :P Men de är värt :)

    Fina Flisan <3

Efter ridturen åkte jag in till stan, mötte upp mamma,oliver och ebba sen åkte vi till fornsalen/fenomenalen där vi spenderade hela eftermddagen men en massa skojsiga kluringar och leksaker.


Senare på kvällen åkte jag tillbaka till visby och bowlade!

 

Ifredags ringde dom från Huddinge, och dom hade en god nyhet. CMV viruset hade gått ner till 1300 i tisdag, sen fick ja celler från josefine och behandling onsdag,torsdag,fredag så i morgon tar man om de provet och vi hoppas då på att allt är borta....


Idag blir en lugn dag, och ikväll blir de bingolotto :D

 

Imorgon tar jag båten över på andra sidan, taxi mot huddinge så är där 11.30

perfekt tid, då hinner man äta lunch.

13.00 läkarbesök

13.30 provtagning och vaccination

14.30 taxi mot bromma

16.00 flyg mot Visby


Skapa flashcards