Alla inlägg den 29 januari 2013

Av jennifer björk - 29 januari 2013 18:34


Igår var det en heldag på resande fot, allt gick bra.

Hade trevligt sällskap utav Helena på båten, sedan en trevlig taxiresa med en chafför som var väldigt pratig :D

Kom fram till sjukhuset vid halv 12, började med mat :)
Vid 13 träffade jag läkare, allt ser fortfarande väldigt bra ut och vi tog bort ännu fler mediciner :)

på torsdag kommer jag få veta hur cmv viruset ser ut, men med tanke på att jag fick behandling förra veckan och josefines celler så borde viruset vara lågt eller kanske borta!


Sedan var det dax för provtagning, omläggning av cvk och så fick jag 2 vaccinationer, trodde de skulle göra ont men de kändes knappt :P

Känns lite mer idag , typ som träningsvärk.

 


Taxin kom och hämta mig 14.30 mot bromma.

Och en flygtur till ön.

Pappa hämtade mig.

Kom till Åminne vi åt mat, sen skulle jag bara lägga mig och vila en stund då vid 18 tiden, men somnade.. Och Carina väckte mig i dag vid kvart i 9..

Jag var helt slut.


Idag har jag bara tagit det lugnt, har sån huvudvärk och är jättetrött :/

Tagit en promenad med nelly har jag iaf gjort :)


Och nu ska jag och ebba baka en kladdkaka :D


  Mitt fina armband :)

http://www.ungcancer.se/



Ovido - Quiz & Flashcards