Alla inlägg den 10 april 2013

Av jennifer björk - 10 april 2013 21:09

En vecka springer iväg på ett litet kick :)


I Torsdags förra veckan tog ja prover, då låg mitt blodvärde på 102 och alla andra värden stabila :)

Var även vid sjukgymnast och psykolog och Luncha med Hanna!


Fredagen umgicks jag med Anna och hennes flickor. På kvällen var jag och emelie ute och red

  Anna,Hilma och Elsa <3


  Myyyys.


Lördagen blev det tidig morgon. 06.45 var vi ute vid Lojsta slott och hjälpte till på distanstävling hela dagen.

 

  Kamilla och Danne:)


Sen full fart mot stan, duscha o sminka sig.

Jag och Emelie åkte ut till stenkyrka, lite förfest och sen Taccofest

  Fina människor :)


Idag blev det en långpromenad på fm. Och en ridtur med emelie ikväll.


Ja,jo det händer en hel del...

Igår var jag inne och gjorde benmärgsprov.

Och tog prover. Blodvärdet ligger nu på 108.

Imorn ska ja till IVA.


Nästa vecka blire en hel del saker med! :D
Ska rycka cvkn!!!


Ibland undrar jag hur folk tänker, om dom tänker!?
Gotländska skadeglädjen är ENORM!

Känns som folk mådde som bäst när jag låg o sväva mellan liv och död...

Nu svider de i mångas ögon att JAG kommit tillbaka så fort OCH STARKARE än någonsin!

Ingenting kan stoppa mig nu.


Mena, vissa verka ha så tråkiga liv att dom pratar om mitt.. På jobbet, på lunchen, på fikat, på fritiden. Alltid överallt.

Hahaaha..


Imorgon har det gått 10 Månader!

Och mycket har förendrats.

Och mer kommer förändras.

Men jag är fortfarande mig själv!



Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards