Alla inlägg under maj 2013

Av jennifer björk - 13 maj 2013 20:43


På riktigt, våren är här!!

Tänker ofta på dom där jobbiga veckorna i oktober-december när ja låg på Huddinge och var jättedålig.

Jag pratade hela tiden om April/Maj.

Verkligen såg fram emot denna vår!
Dels att få må bättre och även på väg att bli riktigt FRISK!


det har gått drygt 11 månader sedan beskedet!
just nu tycker jag att tiden springer iväg!

Jag gör framsteg varje dag! :)

Myser omkring, njuter och bara är!



Imorgon ska ja göra ett nytt benmärgsprov, kan va den nionde gången! :)

Eftersom jag fått en gvh, (en reaktion) i benmärgen så hoppas vi nu på att dom tyska cellerna har gjort något, kanske blivit 100% Hoppas!!

Ska även ta vanliga blodprover.

Tog prov i onsdags förra veckan, första gången ja gick på labb...

fick provsvaren i dag :)
Mitt blodvärde är uppe på 119 :D de har inte varit så högt på kanske 15 månader!!

alla andra värden är normala!


Fått börja med en medicin :/ och har en hel del kortisonsalvor och ett schema på 6 månader..

Men allt kommer blir bra även nu :)


  Går utan peruk mer och mer! :)


   


Prins!?


    Min bästa vän... Löpskorna!




    Soool!


    Nellly

Av jennifer björk - 2 maj 2013 21:10

Just nu ligger jag lågt med bloggandet, det är inte så jättemycket som händer....

Mest väldigt privata saker :(

Som jag just nu inte vill dela...

Kanske senare, när ja fått smälta de.....


Men jag blir piggare och piggare :)


På jobbfronten vet ja ännu inte hur de blir, eller när...

Måste få leva lite först....

Och få ordning på både kropp och knopp.

Njuta av LIVET!!!



Umgås väldigt mycket med familj, vänner och hästarna! :)
Bor ännu ute i Åminne :)

Ska väl upp till huddinge, typ om 1,5 v...

tror ja ska ta prover nästa vecka.. måste gå till labb....


Börjat en ny behandling mot gvhn som ja fått :(

1 ÅR ska ja hålla på med den.... jippie....


  Och håret växaa :D


  Livsnjutare ;)




Presentation


När livet förändras!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards