Alla inlägg den 24 januari 2013

Av jennifer björk - 24 januari 2013 21:07


Att vara på sjukhuset varje dag börjar kännas som en vardag, inte den vardagen man önskar sig men den vardagen man får finna sig i just för tilfället för att bli frisk!


Igår flög jag och Josefine från Bromma på förmiddagen, mamma hämtade oss och sen åkte vi direkt till salong louise :)
Beställde 4 olika peruker, som jag ska testa på tisdag nästa vecka :) Ska bli roligt!!


Jag var trött igår, så när jag kom ut till åminne sov jag någon timme.

Lagade mat och sen var jag ute på promenad med Nelly.

Och så bokade jag nästa Huddingeresa , som blir på måndag. Provtagning och vaccination.

Även slutat med ytterligare några mediciner, så på kvällen är det bara 2 tabletter och morgonen är det 4 st :)


Idag var det dax för sjukhuset igen, halv 11 och sen tar det 1 timme för medicinen att gå in.

Sen ålte jag till träkumla och fikade med Anna och Helle :)


Eftermiddagen var lugn, var förbi tollby och hälsade på Måns.

När jag kom till Åminne tog jag en promend med nelly, testade att springa liiite, shit va skoj de är :)


Imorgon blir de sjukhus igen.. 9.30

På lördag ska jag in och hämta foscavirbollarna på sjukhuset, om det behövs, och de får jag veta i morgon, beronde på vad cmv svaret visar från i tisdags.



Ovido - Quiz & Flashcards